인스파이어인티그레이티드리조트-Bell Attendant
인스파이어인티그레이티드리조트-Bell Attendant
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Bell Attendant

포지션 상세

[Mohegan INSPIRE Entertainment Resort]
인스파이어 엔터테인먼트 리조트는 다채로운 시설과 콘텐츠가 살아 숨 쉬는 초대형 복합 리조트로서, 엔터테인먼트 리조트의 새로운 기준을 제시합니다.
그 중심에는 각기 다른 콘셉트로 구성된 세 개 동의 5성급 호텔(총 1,275개 객실)이 있습니다. 이를 중심으로 15,000석 규모의 국내 최초 공연 아레나, 1년 내내 여름의 햇살을 만끽할 수 있는 유리 돔 형태의 실내 워터파크가 자리합니다. 또한 국내 최대 규모의 호텔 볼룸을 보유한 최첨단 설비의 연회장, 최대 3만 명이 다양한 액티베이션을 즐길 수 있는 야외 엔터테인먼트 공원, 국내 최대의 외국인 전용 카지노는 인스파이어를 여행의 목적지로 선택하는 중요한 이유가 될 것입니다.
150m 길이의 초 고화질 LED 천장에서 지금까지 만나보지 못한 시각적 경험이 펼쳐지는 디지털 엔터테인먼트 거리인 오로라, 쇼핑∙다이닝∙엔터테인먼트 시설을 결합한 인스파이어 몰 등, 모든 시설을 잠깐씩 둘러만 보기에도 하루가 모자랄 정도로 이곳에는 다양한 볼거리와 즐길 거리로 가득 차 있습니다.

[Spirit of Aquai]
모히건을 대표하는 문화 ‘Spirit of Aquai’는 모든 모히건 기업의 멤버를 하나로 연결하는 행동과 가치입니다.
• Welcoming - 진심을 다하여 팀원과 게스트 그리고 파트너를 인스파이어 가족으로 환영합니다.
• Building Relationship - 팀원과 게스트 그리고 파트너에게 특별한 경험을 제공하여 장기적인 신뢰관계를 구축합니다.
• Mutual Respect - 팀원과 게스트 그리고 파트너를 상호 존중합니다.
• Cooperation - 팀원과 게스트 그리고 파트너와 함께 협력하여 공동의 목표를 달성합니다.
인스파이어는 모히건 가족으로서 Aquai 정신에 따라 즐겁게 일하며 역량을 펼쳐 나갈 팀 멤버들을 진심으로 환영합니다.

주요업무

[HR Talk]
INPSIRE Entertainment Resort의 Hotel Operation팀에서 Bell Attendant 포지션으로 근무해주실 분을 채용합니다. 호텔 객실 부문 1년 이내 경력자(실습, 인턴 등 포함)및 해당 전공 출신 신입 인재 모두 지원 가능하며, 5성급 호텔 및 대규모 복합 리조트 의 경력, 글로벌 호텔 체인 및 럭셔리 호텔 출신은 우대합니다.
업무상 다양한 국가의 Guest들 과의 Global Communication이 굉장히 빈번한 포지션으로 Fluent 하지 않더라도 자신의 의견을 (영어 - 필수, 중국어/일본어-우대)명확하고 자신 있게 소통하실 수 있는 분을 선호합니다.

Position Summary:
자세한 사항은 아래의 Job Description을 참고해 주시기 바랍니다.
Greet guests and inform them of property amenities, services, and hours of operation, and local areas of interest and activities. Open doors and assist guests/visitors entering and leaving property. Assist with luggage storage and retrieval. Transport guest luggage to and from guest rooms and/or designated bell area. Assist guests/visitors in and out of vehicles, including assisting guests with loading/unloading luggage. Supply guests with directions. Arrange transportation (e.g., taxi cab, shuttle bus, limousine/sedan service) for guests/visitors, and record advance transportation request as needed. Communicate parking procedures to guests/visitors. Follow up with guests to ensure their requests or problems have been met to their satisfaction

[Primary Duties And Responsibilities]
Follow all company policies and procedures, and report accidents, injuries, and unsafe work conditions to manager.
Maintain awareness of undesirable persons on property premises.
Ensure uniform and personal appearance are clean and professional and maintain confidentiality of proprietary information.
Welcome and acknowledge all guests, anticipate and address guests’ service needs, assist individuals with disabilities, and thank guests with genuine appreciation.
Speak with others using clear and professional language, and answer telephones using appropriate etiquette.
Develop and maintain positive working relationships with others.
Comply with quality assurance expectations and standards.
Read and visually verify information in a variety of formats (e.g., small print).
Move at a speed required to respond to work situations (e.g., run, walk, jog).
Stand, sit, or walk for an extended period of time or for an entire work shift.
Move, lift, carry, push, pull, and place objects weighing less than or equal to 20kg without assistance and objects weighing in excess of 35kg with assistance.
Assist with group luggage requirements (e.g., luggage pull, storage, drops).
Move over sloping, uneven, or slippery surfaces as well as up and down stairs and/or service ramps.
Reach overhead and below the knees, including bending, twisting, pulling, and stooping.
Perform other reasonable job duties as requested by Supervisors.

자격요건

Minimum Education and Qualifications :
• High school diploma or equivalent degree; 1~3 year experience in the guest services, bell desk, or related professional area.
OR
• 2-year degree from an accredited university in Hotel Management, Hospitality, Business Administration, or related major; no work experience required.

Other Requirements:
• Maintaining confidentiality within the organization and protect any information that classified as confidential.
• Requires a valid driver’s license and passport.
• Guess Facing work Environment
• Be able to stand for extended periods of time(while on duty)
• Be able to lift & Carry luggage when required
• Be able to work in a fast-paced and Shift work environment
• Based on Operational requirements, be able to work flexible hours including days, evenings, weekends, and holiday periods(Shift Schedule) especially for planned Event.
• Must be willing to travel locally and regionally to conduct business, and occasional travel within Korea. (해외 여행의 결격 사유가 없는 자)

기술 스택 • 툴

태그

마감일

2024.09.22

근무지역

인천광역시 중구 공항문화로 127(운서동, 인스파이어)
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