인스파이어인티그레이티드리조트-F&B Service - Server
인스파이어인티그레이티드리조트-F&B Service - Server
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F&B Service - Server

포지션 상세

[Mohegan INSPIRE Entertainment Resort]
인스파이어 엔터테인먼트 리조트는 다채로운 시설과 콘텐츠가 살아 숨 쉬는 초대형 복합 리조트로서, 엔터테인먼트 리조트의 새로운 기준을 제시합니다.
그 중심에는 각기 다른 콘셉트로 구성된 세 개 동의 5성급 호텔(총 1,275개 객실)이 있습니다. 이를 중심으로 15,000석 규모의 국내 최초 공연 아레나, 1년 내내 여름의 햇살을 만끽할 수 있는 유리 돔 형태의 실내 워터파크가 자리합니다. 또한 국내 최대 규모의 호텔 볼룸을 보유한 최첨단 설비의 연회장, 최대 3만 명이 다양한 액티베이션을 즐길 수 있는 야외 엔터테인먼트 공원, 국내 최대의 외국인 전용 카지노는 인스파이어를 여행의 목적지로 선택하는 중요한 이유가 될 것입니다.
150m 길이의 초 고화질 LED 천장에서 지금까지 만나보지 못한 시각적 경험이 펼쳐지는 디지털 엔터테인먼트 거리인 오로라, 쇼핑∙다이닝∙엔터테인먼트 시설을 결합한 인스파이어 몰 등, 모든 시설을 잠깐씩 둘러만 보기에도 하루가 모자랄 정도로 이곳에는 다양한 볼거리와 즐길 거리로 가득 차 있습니다.

[Spirit of Aquai]
모히건을 대표하는 문화 ‘Spirit of Aquai’는 모든 모히건 기업의 멤버를 하나로 연결하는 행동과 가치입니다.
• Welcoming - 진심을 다하여 팀원과 게스트 그리고 파트너를 인스파이어 가족으로 환영합니다.
• Building Relationship - 팀원과 게스트 그리고 파트너에게 특별한 경험을 제공하여 장기적인 신뢰관계를 구축합니다.
• Mutual Respect - 팀원과 게스트 그리고 파트너를 상호 존중합니다.
• Cooperation - 팀원과 게스트 그리고 파트너와 함께 협력하여 공동의 목표를 달성합니다.
인스파이어는 모히건 가족으로서 Aquai 정신에 따라 즐겁게 일하며 역량을 펼쳐 나갈 팀 멤버들을 진심으로 환영합니다.

주요업무

[HR Talk]
INSPIRE Entertainment Resort의 F&B Service 부서에서 Server(신입) 역할을 담당할 분을 채용합니다. 해당 포지션은 해당 영업장의 SOP에 맞추어 좌석에 착석부터 퇴장까지 고객에게 한결같고 즐거운 경험을 선사합니다. 긍정적인 태도로 매일 방문하는 고객에게 적절한 식, 음료를 추천하고 준비하고, 제공하며 제공되는 식음료와 식사의 품질 만족도에 대한 책임을 갖습니다.

2년 이상 호텔 식음료 경력자로서, 파인 다이닝 레스토랑, 라운지, 뷔페 또는 복합 리조트, 5성급 럭셔리 호텔 경력자를 우대합니다. 중식, 일식 및 룸서비스, 와인 소믈리에, 바리스타, 바텐더, 카지노 서비스 경력자를 우대합니다.

보다 자세한 사항은 아래의 Job Description을 참고하여 주시기 바랍니다.

Position Summary:
The Food & Beverage Server reports to Outlet Assistant Manager or Outlet Manager. He/she will be responsible for daily operations and creating a positive first impression for all guests.

He/she is responsible for providing exceptional customer service. Follow Standard Operating Procedures (SOPs), and daily service operations to guarantee that guests enjoy a consistent and outstanding experience.

This position requires a candidate with an outspoken personality who can create a welcoming and pleasant atmosphere that gives superior customer service to resort guests, associates, and visitors. He/she acts as a brand ambassador, providing leadership and strategic direction to his/her responsible outlet(s).

[Primary Duties And Responsibilities]
Business Impact/Results:

• Support the Outlet’s daily operation in managing the outlet’s financial performance.
• Ensure high operational standards on a daily basis taking appropriate action to rectify identified poor standards.
• Ensure the outlet(s) provide relevant food & beverage offerings that appeal to its visitor.
• Deliver guest satisfaction targets through exceptional unit standards, and maximum product availability and ensure the team genuinely exceed customer expectations.
• Execute outlet(s)’ promotion plan to ensure sales are maximized through the outlet(s)’ operation.
• Support Outlet Management to implement a system for consistently measuring own performance against competitors.
• Perform shifts as required and as a Server (including weekends and Public Holidays) to ensure that the operation is geared to meet the guest and employee needs.

자격요건

Communication:

• Keep close communication channels with the culinary counterpart to ensure seamless F&B product and service.
• Working as part of the team is essential to ensure efficient service and a positive dining experience for guests.
• Address any operational challenges within the Food & Beverage Department through commitment, drive, energy, and a positive approach.
• Drive sales and understand current consumer trends & demands.
• Demonstrate and promote Mohegan core values to all colleagues.
• Ensure all guest(s) comments are properly shared with the management team with follow-ups.

Applied Knowledge & Specialist Skills:

• Apply the latest industry standards to ensure the offerings we provide are appealing in the context of the external marketplace.
• Align the Resort & F&B strategic plans and in conjunction with the teams, assist the management team with a short-term development plan for the F&B function, incorporating sales trends and expectations, customer feedback, and relevant financial return expectations.
• Work closely with the Outlet Management to ensure F&B Outlet(s) is/are adhering to brand standards on signage and products.
• Demonstrate and encourage staff how each food and beverage offering should be presented to the guest, to ensure consistency and improve the speed of service.

Minimum Education and Qualifications:

• High School qualification
• Must have previous experience in implementing and evaluating guest service standards.
• Great written and verbal communication skills.
• Great organizational skills, time management & multi-tasking skills.
• Knowledge of the property and local areas and destinations.
• Possess a high level of maturity to deal with the most discriminating guest requests and requirements.
• Good English writing and speaking is preferred.
• Chinese (Mandarin and/or Cantonese) and/or Japanese is plus.

기술 스택 • 툴

태그

마감일

2024.09.22

근무지역

인천광역시 중구 공항문화로 127(운서동, 인스파이어)
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