포지션 상세
[Mohegan INSPIRE Entertainment Resort]
인스파이어 엔터테인먼트 리조트는 다채로운 시설과 콘텐츠가 살아 숨 쉬는 초대형 복합 리조트로서, 엔터테인먼트 리조트의 새로운 기준을 제시합니다.
그 중심에는 각기 다른 콘셉트로 구성된 세 개 동의 5성급 호텔(총 1,275개 객실)이 있습니다. 이를 중심으로 15,000석 규모의 국내 최초 공연 아레나, 1년 내내 여름의 햇살을 만끽할 수 있는 유리 돔 형태의 실내 워터파크가 자리합니다. 또한 국내 최대 규모의 호텔 볼룸을 보유한 최첨단 설비의 연회장, 최대 3만 명이 다양한 액티베이션을 즐길 수 있는 야외 엔터테인먼트 공원, 국내 최대의 외국인 전용 카지노는 인스파이어를 여행의 목적지로 선택하는 중요한 이유가 될 것입니다.
150m 길이의 초 고화질 LED 천장에서 지금까지 만나보지 못한 시각적 경험이 펼쳐지는 디지털 엔터테인먼트 거리인 오로라, 쇼핑∙다이닝∙엔터테인먼트 시설을 결합한 인스파이어 몰 등, 모든 시설을 잠깐씩 둘러만 보기에도 하루가 모자랄 정도로 이곳에는 다양한 볼거리와 즐길 거리로 가득 차 있습니다.
[Spirit of Aquai]
모히건을 대표하는 문화 ‘Spirit of Aquai’는 모든 모히건 기업의 멤버를 하나로 연결하는 행동과 가치입니다.
• Welcoming - 진심을 다하여 팀원과 게스트 그리고 파트너를 인스파이어 가족으로 환영합니다.
• Building Relationship - 팀원과 게스트 그리고 파트너에게 특별한 경험을 제공하여 장기적인 신뢰관계를 구축합니다.
• Mutual Respect - 팀원과 게스트 그리고 파트너를 상호 존중합니다.
• Cooperation - 팀원과 게스트 그리고 파트너와 함께 협력하여 공동의 목표를 달성합니다.
인스파이어는 모히건 가족으로서 Aquai 정신에 따라 즐겁게 일하며 역량을 펼쳐 나갈 팀 멤버들을 진심으로 환영합니다.
INSPIRE Entertainment Resort Business Development (Casino) 팀 에서 VIP 고객 마케팅 및 서비스 업무를 담당해주실 분을 채용합니다. 호텔 및 서비스 관련 학과 출신을 선호하며, 영어 또는 제2외국어 (중국어 또는 일본어) 가능한 분을 선호합니다. 신입급 후보자도 지원 가능하나, 관련 분야 인턴 또는 실습생 경험이 있으신 분은 우대합니다.
업무상 여러 국적의 고객과 Global Communication이 빈번하게 발생하는 포지션으로, 영어 외 중국어 또는 일본어를 통해 Clear하게 자신의 의견을 전달하고 소통하실 수 있는 분을 선호합니다.
자세한 사항은 아래의 Job Description을 참고해 주시기 바랍니다.
Position Summary:
Reporting to the Guest Relations Senior Manager, the Guest Relations Coordinator is responsible for driving Casino revenues through the execution of Sales and Guest Service Initiatives and the on-going development of key contacts.
[Primary Duties and Responsibilities]
• Provides 5 star+ service to support the Regional Sales teams and to walk-in guests.
• Working alongside VIP Services and Customer Care Centre, arranges every element of the Guests trip including travel, accommodation, local transportation, F&B and Resort amenity reservations and casino program management and settlements.
• Introduces and develops business from an established personal network of customers; drives referrals from key contacts
• Develops new customers from on-floor identification methods and service excellence.
• A Bachelor’s degree in Hospitality, Sales, Marketing, Business, or other related fields preferred but not essential.
• 1+ year of hand-on experience in Casino Integrated Resort Business Development and Guest Service requirements within Asia.
• Entry level positions also available for candidates displaying guest service and sales capabilities.
• Desired Characteristics: Great communicator, great negotiator, Self-motivated, Inter-personal & proactive to build positive relationships and linkages to internal departments and external groups. 100% customer driven providing all guests with 5-star service; impeccable ability to handle and positively resolve customer complaints.
Excellent English, Korean, Chinese or Japanese written and communication skills (based on assigned role and team).
• Ability to work independently.
• Excellent organizational and multi-tasking skills
• Attention to detail, organized and plans his/her time accordingly to ensure deadlines are hit.
• Advanced knowledge of Word, Excel and PowerPoint
• Ability to handle confidential information and sensitive matters.
• Maintaining confidentiality within the organization and protect any information classified as confidential.
• Maintaining honesty and integrity with superior, subordinates and guests
인스파이어 엔터테인먼트 리조트는 다채로운 시설과 콘텐츠가 살아 숨 쉬는 초대형 복합 리조트로서, 엔터테인먼트 리조트의 새로운 기준을 제시합니다.
그 중심에는 각기 다른 콘셉트로 구성된 세 개 동의 5성급 호텔(총 1,275개 객실)이 있습니다. 이를 중심으로 15,000석 규모의 국내 최초 공연 아레나, 1년 내내 여름의 햇살을 만끽할 수 있는 유리 돔 형태의 실내 워터파크가 자리합니다. 또한 국내 최대 규모의 호텔 볼룸을 보유한 최첨단 설비의 연회장, 최대 3만 명이 다양한 액티베이션을 즐길 수 있는 야외 엔터테인먼트 공원, 국내 최대의 외국인 전용 카지노는 인스파이어를 여행의 목적지로 선택하는 중요한 이유가 될 것입니다.
150m 길이의 초 고화질 LED 천장에서 지금까지 만나보지 못한 시각적 경험이 펼쳐지는 디지털 엔터테인먼트 거리인 오로라, 쇼핑∙다이닝∙엔터테인먼트 시설을 결합한 인스파이어 몰 등, 모든 시설을 잠깐씩 둘러만 보기에도 하루가 모자랄 정도로 이곳에는 다양한 볼거리와 즐길 거리로 가득 차 있습니다.
[Spirit of Aquai]
모히건을 대표하는 문화 ‘Spirit of Aquai’는 모든 모히건 기업의 멤버를 하나로 연결하는 행동과 가치입니다.
• Welcoming - 진심을 다하여 팀원과 게스트 그리고 파트너를 인스파이어 가족으로 환영합니다.
• Building Relationship - 팀원과 게스트 그리고 파트너에게 특별한 경험을 제공하여 장기적인 신뢰관계를 구축합니다.
• Mutual Respect - 팀원과 게스트 그리고 파트너를 상호 존중합니다.
• Cooperation - 팀원과 게스트 그리고 파트너와 함께 협력하여 공동의 목표를 달성합니다.
인스파이어는 모히건 가족으로서 Aquai 정신에 따라 즐겁게 일하며 역량을 펼쳐 나갈 팀 멤버들을 진심으로 환영합니다.
주요업무
[HR Talk]INSPIRE Entertainment Resort Business Development (Casino) 팀 에서 VIP 고객 마케팅 및 서비스 업무를 담당해주실 분을 채용합니다. 호텔 및 서비스 관련 학과 출신을 선호하며, 영어 또는 제2외국어 (중국어 또는 일본어) 가능한 분을 선호합니다. 신입급 후보자도 지원 가능하나, 관련 분야 인턴 또는 실습생 경험이 있으신 분은 우대합니다.
업무상 여러 국적의 고객과 Global Communication이 빈번하게 발생하는 포지션으로, 영어 외 중국어 또는 일본어를 통해 Clear하게 자신의 의견을 전달하고 소통하실 수 있는 분을 선호합니다.
자세한 사항은 아래의 Job Description을 참고해 주시기 바랍니다.
Position Summary:
Reporting to the Guest Relations Senior Manager, the Guest Relations Coordinator is responsible for driving Casino revenues through the execution of Sales and Guest Service Initiatives and the on-going development of key contacts.
[Primary Duties and Responsibilities]
• Provides 5 star+ service to support the Regional Sales teams and to walk-in guests.
• Working alongside VIP Services and Customer Care Centre, arranges every element of the Guests trip including travel, accommodation, local transportation, F&B and Resort amenity reservations and casino program management and settlements.
• Introduces and develops business from an established personal network of customers; drives referrals from key contacts
• Develops new customers from on-floor identification methods and service excellence.
자격요건
Minimum Education and Qualifications• A Bachelor’s degree in Hospitality, Sales, Marketing, Business, or other related fields preferred but not essential.
• 1+ year of hand-on experience in Casino Integrated Resort Business Development and Guest Service requirements within Asia.
• Entry level positions also available for candidates displaying guest service and sales capabilities.
• Desired Characteristics: Great communicator, great negotiator, Self-motivated, Inter-personal & proactive to build positive relationships and linkages to internal departments and external groups. 100% customer driven providing all guests with 5-star service; impeccable ability to handle and positively resolve customer complaints.
Excellent English, Korean, Chinese or Japanese written and communication skills (based on assigned role and team).
• Ability to work independently.
• Excellent organizational and multi-tasking skills
• Attention to detail, organized and plans his/her time accordingly to ensure deadlines are hit.
• Advanced knowledge of Word, Excel and PowerPoint
• Ability to handle confidential information and sensitive matters.
• Maintaining confidentiality within the organization and protect any information classified as confidential.
• Maintaining honesty and integrity with superior, subordinates and guests